Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Quote Originally Posted by Volcom23 View Post
    Mag matter ba jud ang compatibility sa tawo? Di ba kung love jud nimo ang usa'g usa willing ka mag-adjust og mag-understand?
    i can only speak based sa akong kaagi, and to me, it does matter. else you'd feel discomfort when you're with that person. of course, mu compromise man ta to an extent and talk it over with our partner to settle the issue, pero you'll definitely know when it's hard to ignore. agree ko ni @Luder, maybe she wasn't just as invested sa relationship as you are and she used those excuses to find her way out.

tubaga sa mig tarong TS. nag Jerjer sa mo before nag break-up no? marokoy jud ka TS da

Haha. Oo oi. Normal raman na sa maguyab diba?

- - - Updated - - -

Quote Originally Posted by gibra'al View Post
    i can only speak based sa akong kaagi, and to me, it does matter. else you'd feel discomfort when you're with that person. of course, mu compromise man ta to an extent and talk it over with our partner to settle the issue, pero you'll definitely know when it's hard to ignore. agree ko ni @Luder, maybe she wasn't just as invested sa relationship as you are and she used those excuses to find her way out.
    I think so. Siguro sa top three priorities niya, ika 3 rako.

Quote Originally Posted by Volcom23 View Post
    Honestly, Obelisk dile nako masabtan unsa jud iyang gipangayo para sa ako. Out of sync jud kayo mi. Behavior man gud nako iyang gi-atake. Ang comment sa uban is adjustment lang jud and communication but it seems dile na niya kaya. So tan.aw nako dile jud mi compatible. Pero dile man ko motoo anang compatibility gud. Naa ra jud na sa tawo kung love nila ang usag-usa willing sila mosacrifice og mo-adjust para sa iyang partner.
    Wala mo nag heart-to-heart talk para ma settle ang difference? Compatibility matters. Dili na pasabot na pareho mo ug ganahan. Compatibility is understanding the needs of one another and mu give way para sa usag usa. If ang usa dili maka buhat ana, dili mo compatible. If dili ka makasabot sa iyang gusto, ug dili sad sya makasabot sa imung gusto, move on nlng. Naa pay daghan isda.

Quote Originally Posted by obelisk View Post
    Wala mo nag heart-to-heart talk para ma settle ang difference? Compatibility matters. Dili na pasabot na pareho mo ug ganahan. Compatibility is understanding the needs of one another and mu give way para sa usag usa. If ang usa dili maka buhat ana, dili mo compatible. If dili ka makasabot sa iyang gusto, ug dili sad sya makasabot sa imung gusto, move on nlng. Naa pay daghan isda.
    Sige man mi og heart to heart talk but then again it's time to move on rather than waster our energies trying to resolve things that cannot be resolved.

Ok ra na mo compromise u mag usab tas para sa atong kaayuhan pero kung sobra nasad nga murag i manipulate o i control ta aw.. di maau ts. red flag kau nako nang baye nga in ana.

Blog Entries
    ........SURE........they say love is sweeter the second time around.........especially if you're a masochist.

alamz nah that moves.. hahahaha..

sorry to tell you this TS but looks like she's not that in to you.

gipol an na nimo mao nangita lang na alibi aron kalingkawas..paita

11.    Advertisement

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast