Page 15 of 1118 FirstFirst ... 51213141516171825 ... LastLast

ive been reading the posts here and all of these are just too good to be true. and how do we know that these people are not paid to do this?? its very clear that they are advertising calltek. i cant think of any valid reasons for them to praise calltek strongly like this.........

Quote Originally Posted by Mickachu View Post
    behh atong daegon ang atong mga IT nga mga gwapo ug gwapa beh..pra d i block atong istorya..hehehehe..mao ni cla ang pinaka da best...mao na kamo tabang sd tawn mo praise sa mga taga IT pra d i block,,,,go IT's go..hehehehehe
    ana jud Mickachu aron ibalik ato friendster ug facebook..hehehe..btaw sa tinuod lang..CISCO passers bya ni sila mao ghimo ug IT persons..

Quote Originally Posted by GauBahn('',) View Post
    akong amigo sauna kay bystander ra daw siya sa Talisay...kanang mang hingiay ba!!!pero karon TL na siya...storyahan na kog Networking!!!nga nga gud ko!!!
    makes me wonder if the training in calltek is very good that they can change that kind of person to a TL or its standards are very low that they can make him a TL..............

Quote Originally Posted by blakey View Post
    ive been reading the posts here and all of these are just too good to be true. and how do we know that these people are not paid to do this?? its very clear that they are advertising calltek. i cant think of any valid reasons for them to praise calltek strongly like this.........
    yeah I agree..it think pa sip2x lng ni cla bro.naa ko friend nga dha nag work before ana cya bati kaayo diha ui mao btw ni balhin nlng cya.unya politics daw kaayo.sobra kaayo mo praise sure ko gisugo ra siguro ni cla ui...

I asked my friend about Chizdog..my gosh,,ana jud diay na cya ka maayo?? i don't think so....possible ba diay na mo chat ka sa command prompt.,,,sos klaro na kaayo nga atik

Quote Originally Posted by inurface123 View Post
    yeah I agree..it think pa sip2x lng ni cla bro.naa ko friend nga dha nag work before ana cya bati kaayo diha ui mao btw ni balhin nlng cya.unya politics daw kaayo.sobra kaayo mo praise sure ko gisugo ra siguro ni cla ui...

nganu mo part? suya mo.. hey we calltek agents are simply good people and we don't do good things just becasue of the stash but because we are happy and proud of the company we are working for! that's how we are well treated here! God Bless u two

naa na ba ng bayran karon para mag post lang!!! booogeetzzz!!! common sense

Quote Originally Posted by sasUke_narUto View Post
    nganu mo part? suya mo.. hey we calltek agents are simply good people and we don't do good things just becasue of the stash but because we are happy and proud of the company we are working for! that's how we are well treated here! God Bless u two
    pag sure dha ui.,...ngano mn bro na igo ka?? usa sd tingali ka...bwhahahaha

i dont have anything about calltek. im just asking if all of these are true and if you people are really agents and not someone who is paid to do this. god bless you too.

Quote Originally Posted by GauBahn('',) View Post
    naa na ba ng bayran karon para mag post lang!!! booogeetzzz!!! common sense

correct! use ur heads bros! (blakey and inurface) get the hell out'a here!

11.    Advertisement