Page 15 of 29 FirstFirst ... 51213141516171825 ... LastLast

ah ok...........

ako... ambot ngano.... ganahan lang jud ko taas. gikan pa pag gawas nako sa hayskul kay nagpa longhair ko diretcho. den nagpa upaw ko kadali dayon pa long hair napud balik.

den kana pajud long hair na walay tagad2... kanang shampoohan lang den dli manudlay

Si Christ man gud kay long hair...unsa atong makita niya kay atong sundon...hehehehehe...JOKE...
    OK raman ang magpalong hair basta limpyo lang gyud or e-take care lang sad para dili messy tan-awn...

Blog Entries
    Quote Originally Posted by fingolfin View Post
    hullo people of the fashion forum.........i would like to ask all of you fashion and trends gurus............WHY DO MEN LIKE THEIR HAIRS LONG.......

this has nothing to do with f4.

You can always notice this that men who wants to look good will always have their hairs long. Like Brad Pitt in Legends Of The Fall. Banderas in Desperado. And these guys look better with their long braids than a clean cut. why is that
    I don't think Pitt and Banderas necessarily look better with long hair. Because of these men's sheer hotness, they can go bald or dye their hair pink...they will still look hot...haaayyy, such is life LOL

Anyway, nindot lang tan-awon ang men with long hair if the hair is shiny and looks healthy. Seeing men with dreadlocks makes me want to pick up a pair scissors. LOL

Quote Originally Posted by Dorothea View Post
    I don't think Pitt and Banderas necessarily look better with long hair. Because of these men's sheer hotness, they can go bald or dye their hair pink...they will still look hot...haaayyy, such is life LOL

Anyway, nindot lang tan-awon ang men with long hair if the hair is shiny and looks healthy. Seeing men with dreadlocks makes me want to pick up a pair scissors. LOL
    depende man na sa pagkadreads maam, naay nindot taanwon nga dreads naa pud bati. bago lang ko nagpagubit kay ubanon man gud ko, taas kaayo tina-on.

ok ang long hair guys minus the kaspa lang unta..grosssssssssssss...

C.I.A.
    Blog Entries
    fashionable man pud na, maorag naay freedom pud what to do with yourself, pero demanding kay kinahanglan pud na ug atiman ug regular nga pang-limpyo.

Blog Entries
    eversince i dont like men with long hair coz for me its dirty, we are in the new generation na baya, daghan na gunting..hehehe!!!

long hair jud unta ko kung wala lang ko moskwela balik.sukad pagbata sad nako long hair najud ko daan.ganahan man sad akong mama taas akong buhok pero kung skwela na pareha karon iya jud patupihan bahala di xa ganahan

long hair....work at front party at the back

11.    Advertisement

Page 15 of 29 FirstFirst ... 51213141516171825 ... LastLast