Page 1816 of 1835 FirstFirst ... 180618131814181518161817181818191826 ... LastLast
Results 18,151 to 18,160 of 18341

Quote Originally Posted by Panasonic View Post
    If only you improve your logic, then more people would actually respect your opinion.. kato time ni Pnoy, I never heard you give one alternative as advice. Nag keyboard warrior ra sad ka ato?
    Too bad. Your statement applies only if you knew how to give respect other people's opinion or even respect other posters here. Unfortunately, you don't give respect even when it is warranted, you provide Ad Hominems.

ABias CBN franchise will expire in 4months.. i'm exited hahaha
    Glad Duterte did not file a case against them for they will just drag the case for very long time.
    They will have no choice but to enter into back channel with the admin or else Bye!bye! Probinsyano ahaha

^nice one, good riddance to abs...

Blog Entries
    Quote Originally Posted by ComeToPapa View Post
    ABias CBN franchise will expire in 4months.. i'm exited hahaha
    Glad Duterte did not file a case against them for they will just drag the case for very long time.
    They will have no choice but to enter into back channel with the admin or else Bye!bye! Probinsyano ahaha
    One of the great reason na maclose na para nako ky samok ra kaayo ang dagway ni vice nag promote ra ni cla ug LGBT imbes tudloan ang mga kabataan na mahimong straight mura nahinoon nag encourage cla ug kabayotan.

Quote Originally Posted by aenigma143 View Post
    Gaayo raman ning raw raw sa uban keyboard warrrior dri kay wala man sila sa frontline, naa man sila nagtago luyo sa keyboard. Pero kaming mga pobre na apektado kaayo aning drugas perting lipaya kay tood wala man mawala 100% pero naminusan og dako kaayo.

Unya katong mga krimen na sagabal kaayo sa pangibuhi sama anang kawat og tulis, nawala na intawon sa among lugar.

Makatulod napod og tarung inig kagabii kay wala nay yabag magsaba saba. Karon rani nahitabo sa panahon ni DU30, nga dugay ng gipasagdan sa panahon nila ni panot, GMA. Erap, Ramos og Cory
    let him rant boss, because nadapa na yan si bai marius dili pa dawatan na sipyat na siya.. we better comment and never replt to his comment... kay useless sa taong bingi.

Quote Originally Posted by GemWArrioR View Post
    let him rant boss, because nadapa na yan si bai marius dili pa dawatan na sipyat na siya.. we better comment and never replt to his comment... kay useless sa taong bingi.
    Poor little you. You're making this all about me coz you can't refute all the mistakes of duterte that i have pointed out. Talk about duterte not about me.....

Look at what duterte has done appointing leni to be drug head. His reason was that leni will see the reality of the drug war but if you look at it on another way
    Duterte is only washing his hands on his failed drug war. Typical political move

Quote Originally Posted by DEMONOCIETY View Post
    One of the great reason na maclose na para nako ky samok ra kaayo ang dagway ni vice nag promote ra ni cla ug LGBT imbes tudloan ang mga kabataan na mahimong straight mura nahinoon nag encourage cla ug kabayotan.
    Kabantay ka sa stance or image na portray sa abscbn boss. Kana ilang holier than thou na image. Hilig sila hatag ug commentary na mo bias ug usa ka entity or political figure. Never gyud na sila na neutral.

Pero in the end kay ma renew ra gihapon na. They have the money to buy the politicians to vote in their favor...

Pag sabado eve, ang MMK Episode is about bayotx2. Ang naka daog sa first round sa Your Moment kay mga lesbians (They can definitely sing, pero the only difference nila sa normal other song contestants is that lalake sila tan.awn using feminine singing voice.). I'm all for equality but encouraging or even converting kids/teens to be gay whenever they want to kay dili sakto. Dili naman by choice ni. By influence man mao ma bayot.

excited to see the closure of abiascbn, if maka renew sila sa ila franchise klaro na kaayo nabayran sa mga dilawan...

Blog Entries
    ^daghan kaayog kwarta ang mga LOPEZ para masira na, murag impossible ra kaayo na masira sila, hilom gani c duterte against Lucio Tan nga dako kaayo tog bayronon na TAX nakabayad jud cguro to ang pangutana if giunsa pwerte kadako sa utang ato dili man million kundi BILLION!

pero kung masira man jud gani MAYRA oi! nigara na jud na c vice awa karon uwahi nagpagawas ug picture na gadug clang ION! which is really bad influ najud ni sa mga mata sa minor.
    Last edited by DEMONOCIETY; 11-11-2019 at 02:45 PM.

11.    Advertisement