Page 2 of 18 FirstFirst 1234512 ... LastLast

ang ako dritso man sila text nko wla pm2x.. samok kaau cge pangutana hello ang infos like prices are naa sa thread ako gi butang mangutana pa jud. wa pa jud klaro ang uban pangutana

Don't post your personal number nalang.. I never do that.. Ako raman gani yaya akong e pa meet-up or secretary sa akong parents..
    The girl that really pissed me off confirmed an hour before na jud nga she was going to buy something.. Then I never heard from her again..

^ i think kahibaw ko kinsa imo pasabot. i saw it sa imo thread katong sa bags.

MAs dali man gud transaction if text kay usahay di ko ka bantay sa ila inquiries or down ang internet,

yeah her pod..

If you've noticed I was accepting pre-orders sa hoodies and bikini's from the states.. I NEVER process orders without payment .. so this girl kept on telling me nga she was going to buy some blah blah.. then days after the deadline, she PM'd me and she was really mad why I didn't process her orders...

I don't run a charitable institute! It's pre-order not "Okay i'll process your orders, then weeks later if you'll cancel i'd be alkansi and just smile"

^lagi basta pre-order nya cancel daun imbis naa na nuon ang order. mao bitaw dapat ask ug downpayment jud.

Ako full payment gyud.. Naa pod uban laki diri wai batasan ingon ra ta ug "Hala karon diay mu pay? I forgot.." and you'll never hear from them again!

PM me all their names kay para kung naa mo text nko ako daun ask ila names, then i'll see iif they belong to the bogus buyers.

downpayment lang sa if wala pa na abot ang item if naa na ang item diha ra sila pay full payment if naa na ang item and no backouts na dapat. to see if they're really interested.

Mag full ko because magpa pre-order ko if my parents are in the U.S di ko ganahan mag tapal2x sila kai hasol or kung wala sila nya ako mangonay dili ra full..
    Last edited by xidor; 07-22-2008 at 01:00 AM.

Kabantay ko nga most of the joy reservers and bogus buyers

"I'm really interested, please text me so that I'll buy"

are NEWBIES ..

and when I look at their last post.. halos tanan sa Buy and Sell ilang gi reply-an ug "I'm really interested, please text me so that I'll buy" ...

hala no?wala pa raba ko moask ug downpayment since bag-o lang ko kai i know dli pa cla kasalig...ok ra unta ug saleable ang item but kung dli sus matanggong..unya mahal pa gyud...cge lang basta makatry ko kausa dli nako modawat ug walay downpayment...

11.    Advertisement

Page 2 of 18 FirstFirst 1234512 ... LastLast