Page 3 of 9 FirstFirst 123456 ... LastLast

pang bu-ak lang og bisan unsang butanga pero ayaw gyud ilabot labot sa imong ka barumbado ang asawa og mga anak nimo.

up.......up........i'll suport this one

Tungod lang sa selos Bana gui sikad-patid sa asawa wala ka igo didto sa poste sa ila lamesa ni banda ang tiil sa asawa. Na suko samot ang baye ug gui sukmad dala kambras niya ang eya bana. nagka boang ug panagang ang bana hangtud eya gui kuptan ang mag braso sa eya asawa hangtud kini ni kalma.

Ang asawa duna alamag bahin ani nga balaud ug eya gui pa dakup ang eya bana ug na priso sa mga pasangil nga siya gui kulata sa eya bana kay duna cya medical certificate sa eya mga bun-ug sa tiil ug mga braso.

Ang bana na priso ug naka gawas lang kay naka piyansa ug dili pa maka duol sa eya kaugalingon nga panimalay kay duna "Restraining Order" sa korte nga cya dili maka duol sa eya asawa ug sulod sa ila balay hangtud dili mahuman ang kaso.

Kung ikaw ang bana ... unsa imo bation?

Blog Entries
    Quote Originally Posted by tikud View Post
    Tungod lang sa selos Bana gui sikad-patid sa asawa wala ka igo didto sa poste sa ila lamesa ni banda ang tiil sa asawa. Na suko samot ang baye ug gui sukmad dala kambras niya ang eya bana. nagka boang ug panagang ang bana hangtud eya gui kuptan ang mag braso sa eya asawa hangtud kini ni kalma.

Ang asawa duna alamag bahin ani nga balaud ug eya gui pa dakup ang eya bana ug na priso sa mga pasangil nga siya gui kulata sa eya bana kay duna cya medical certificate sa eya mga bun-ug sa tiil ug mga braso.

Ang bana na priso ug naka gawas lang kay naka piyansa ug dili pa maka duol sa eya kaugalingon nga panimalay kay duna "Restraining Order" sa korte nga cya dili maka duol sa eya asawa ug sulod sa ila balay hangtud dili mahuman ang kaso.

Kung ikaw ang bana ... unsa imo bation?
    Bitaw sa? I wonder if the government have expected this kind of situation?

Quote Originally Posted by Kagami-chan View Post
    Bitaw sa? I wonder if the government have expected this kind of situation?
    Just like the Juvenile Act .... circumvented, violated and abused.
    Kids are now used as the frontliners of certain crimes coz they can get away with it.
    Very difficult to prove those kids acted with "discernment".
    How can you prove what's in their mind?

In cases involving domestic violence where more often happens in the boundary of the couple's bedroom or apartment where no possible eyewitness or third party is available to corraborate the wife or the husband's statements .... it become a matter of His-Her Word against each other.

Worst, more often than not the court favors the women.
    The Title itself of RA 9262 is already biased so to speak, as if there never been cases of a battered, abused and emotionally tortured husband.

Blog Entries
    Quote Originally Posted by tikud View Post
    Just like the Juvenile Act .... circumvented, violated and abused.
    Kids are now used as the frontliners of certain crimes coz they can get away with it.
    Very difficult to prove those kids acted with "discernment".
    How can you prove what's in their mind?

In cases involving domestic violence where more often happens in the boundary of the couple's bedroom or apartment where no possible eyewitness or third party is available to corraborate the wife or the husband's statements .... it become a matter of His-Her Word against each other.

Worst, more often than not the court favors the women.
    The Title itself of RA 9262 is already biased so to speak, as if there never been cases of a battered, abused and emotionally tortured husband.
    I am also wondering if the court would also give considerations to battered husbands because for sure there are husbands out there who are physically and EMOTIONALLY battered by their wives. I hope that the government would somehow find ways to effectively sort out these kinds of situations but then again, it would really be a complicated one since witnesses could seldom be present in actual situations.

Quote Originally Posted by raian View Post
    Funny kaayo pero kibalo bamo na naa pud biya mga battered husbands ( Under the saya) na ma ulaw lang mu angkon kay tungod lalake sila labi na karon na ang mga asawa na kasagaran nag trabaho
    tinuod jud ni. lu-oy sad baya sila. ang laws kay mas natu-on sa women. though i'm sure naa pud balaod para sa mga battered husbands.

Blog Entries
    Hay..Makalain jud ni nga part wui....

Makaulaw nga makalagot!!! It happened to me....And wa ko kaagwanta.It's either ako iyang mapatay or cya.Mau gani naay family nga nag support nako...Sauna pa jud to sila nag sigeg ingon nga way ayu ning tawhana and I was just so blinded by the flattering words and actions.For all I know, lahi ra diay kaayo..

very informative, TS. I sincerely hope most spouses read this before they create their own "troubles"...

Default Re: VERY IMPORTANT: Republic Act No. 9262

indeed! helpful also

11.    Advertisement

Page 3 of 9 FirstFirst 123456 ... LastLast