Page 4 of 24 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast

God bless you and your dogs mam

more powers to you ma'am and God bless always

God speed mam!!

Quote Originally Posted by lex-libris View Post
    hey mick, kumusta? how's it going with you?......
    jst got back from manila, am done with gamma knife surgery, hope this works, hafta survive this, i hate hospitals...hehehehe, ma miss nako ako mga boys.....told my neurosurgeons they hafta discharge me dayon kay mas faster ako recovery if i can see and hear my boys barking and running around!... mas ma take nako ang smell sa ako dogs kaysa hospital smell.....whew!... bz mi duha ni 'Jet Li' sigeg walk around the village, my left leg's kinda numb pa, pero i dont think much about it, atleast makalakaw pa ako beauty noh! nyahahaha!

dat's gud that you are rehabilitating yourself mam!!you can do it!!dont give up coz your boys are not giving up on you..

God speed to your fast recovery!!

Quote Originally Posted by skye_chelene View Post
    dat's gud that you are rehabilitating yourself mam!!you can do it!!dont give up coz your boys are not giving up on you..

God speed to your fast recovery!!
    thank you ha, nalingaw lang jud ko ani ni 'Storm' diri, he is jst so funny, grabe jud sya maka drag race diris amo balay, bungkag pultahan!, lupad mga bangko ug lamisa namo dire,... idol jud niya si Michael Schumacher, fast and furious ni akong lab dire...hehehe..i wish when he gets older mausab na intawn ni iya ambisyon oi!, murag di jud ko ka take muapil nis formula one iyang beauty!, i wish mo shift ni sya ug gear, mo slow down sya, nya maka realize siya nga mag nursing nalang ni sya oi!!... hahahahah!

Quote Originally Posted by jofre45 View Post
    My PrAyErs FoR ur FaSt Nd FuLL ReCoVeRY.......
    MaY The FoRce Be WiTh YoU.........
    "Do" or "Do not"...There is no "Try"--->...another words of wisdom by yoda.... hehehehe....sus ug na pet pa nako si yoda, apil jud mi dogshow....hahahaha!...talbog gud Dr. Gorre sa pagka crop sa dungan ni yoda....harharhar!

hahaha,kinsa man ka sa star wars maam...c queen amidala sa?hehe...ka nice sa imo dogs uy

Quote Originally Posted by humper View Post
    hahaha,kinsa man ka sa star wars maam...c queen amidala sa?hehe...ka nice sa imo dogs uy
    ewww!!!.... si amidala way fashion sense noh!, si princess leah, old skul ug buhok!, so, i'd rather be me nga way buhok!...nyahahahaha!..thank you sa compliment sir fids, lisod pud pag maintain ani ako mga boys oi, financially draining, pero i dont care kay makawala jud ug problema ako mga boys and BaBa girl........they're all worth living for!!!..

gud luck ma'am. It's tough knowing that you are facing one of the hardest battles in life but at least there is comfort in knowing you're not alone.

That's why Dogs are called Man's Best Friend.. because no matter who you are, or what you do.. they will love you just the same.

11.    Advertisement

Page 4 of 24 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast