Page 7 of 7 FirstFirst ... 4567

Default Re: I need your OPINION..if a boy asked you to go to his apartment, just to hang out?

if moadto jud ka kay mag movie marathon man jud kaha ingon xa..pag sul.ob nlng daan ug nindot na panty...just in case...hehehehe

Default Re: I need your OPINION..if a boy asked you to go to his apartment, just to hang out?

Quote Originally Posted by potterboy View Post
    wanna know a guy's opinion?

99% of guys who ask you that has something in mind. you know what i mean.

1% are nerds who just want to show something boring.

I was once part of the 1%.

I wonder what the TS did? did she or did she not?

well, if frnds ra jud why not? pero mas maau if group mo muadto kay if kamo ra duha naa jud na milagro mahintabo. ok ra unta if single si guy pero committed baya xa so delikado au. magabaan nya ka. di baya magsaba ang karma...

If close friends mo and barkada namo daan, kanang kahibaw ka nga platonic rajud inyong rel, kay ok ra. But if mafeel nimo nga nay something more, hmm murag ay lag kompyansa. Okay ra muhangout but naa ra nimk if magpada kas moves gud. Know your limits.

hala kaklaro na anang style sa laki oy..i know coz im a guy myself..nya d jud na mu invite ang laki sa iyang apartment just for "movie marathon"..he is expecting for something to happen..

ikaw TS,if you expect and want something steamy to happen,then go sa ilaha alone..but if not,stay out nalang jud..

kung magduhaduha gane ka, ayaw nalang... kai lisod na.. ahahahahaha pagdala ug friend f kiwawan ka.. ahahaha

7.    Advertisement

Page 7 of 7 FirstFirst ... 4567