Page 11 of 11 FirstFirst ... 891011

Default Re: hahys.. guys my gf cheated on me!need advice

Quote Originally Posted by chris87 View Post
    guys i love my gf so much ! 6 months nami!d problem is ala kaau xa time para nko and karn nlarga xa sa ilang province dn 1week me ala cumunication bcuz ala signal sun nagd2 ..but ga smart d i xa even tx kaisa ala js sya nag tx nko .and din ive found out nga naa d i xa bf karn did2 sa ilahang province karn lng jd ko kahibaw and the bad thing is nauana pa d i ang guy sa ako a mas una cla nag ka rel .. so ako ?? kabit lng ? din nakahibaw ko karn ky naa nag tell nko! ala xa kahibaw nga i know na about nila she just used me uhuhuhu! din karn hapit na xa mo valik dnhe cebu! unsa mn ako buhaton please guys help thanks ..
    she used you? then use her pod... ana lang ka simple... hahahaha...

Quote Originally Posted by halon1301 View Post
    kalimti na imu gf or ex na ba. learn to hate her everyday, exploit her flaws.....like bakang man diay ni cya , gi tartar man diay ni iyang ngipon, baho man diay ni cya og ulo, hugaw man diay ni cya og feet, naay atuli iyang dungan.....until such time na mka ingon ka nga ngilngiga ani nya oi mura man og mantika sa baboy. napay nawng ay murag bagtak sa lamok. you will move on easier and faster
    hahaha... this I LIKE...

Biya-i na, TS..masakitan ra ka ana. Gigamit ra ka ana niya kay layu man iya uyab. Pro kung aq ra pud, ok ra q magpagamit, basta dili lang q mugasto niya..dapat kkb sa mga lakaw. hehehehe

Quote Originally Posted by halon1301 View Post
    kalimti na imu gf or ex na ba. learn to hate her everyday, exploit her flaws.....like bakang man diay ni cya , gi tartar man diay ni iyang ngipon, baho man diay ni cya og ulo, hugaw man diay ni cya og feet, naay atuli iyang dungan.....until such time na mka ingon ka nga ngilngiga ani nya oi mura man og mantika sa baboy. napay nawng ay murag bagtak sa lamok. you will move on easier and faster
    Hahaha, mao ni ang best way sa pag move-on!!!

Buwagi bro. Ayaw og stay ana nfa kind of relationship! Nagtinarong ka niya, nya ing-anaon ra ka niya. Ayg sugot ana oii!

Ayaw jud itolerate ang cheating bro.

ill give you two choices first is to move on and go on with your life without her, stop communicating with her, u dont need to talk to her about anything, just drop it like its hot. LOL second is to not say anything as if you dont know shit about her indfedility, when she comes back, treat her very good, say yes to everything she wants, then court her bestfriend, it doesnt matter if her bestfriend will say yes or what. create a stir..when ur asked by ur gf deny everything and tell her that it was her bestfriends idea that you would go out and same way when asked by her bestfriend. the important thing is you dont care..the power in a relationship lies with whoever cares less.

ah! ako ana gamitun sad nako ang girl hanggang sa makaya oy!hahah..ngiga,siya ra kibaw..ipa angkan bro!hahah joke..

inig human ug gamit nmo niya,bya.e dayun..wa nay ayu relasyon na ing.ana

give her a hell bro she's a beast!

paksiti dayon na bro hahahaha...

10.    Advertisement

Page 11 of 11 FirstFirst ... 891011