Page 5 of 12 FirstFirst ... 2345678 ... LastLast

Default Re: REVISED::Stop Making Stupid Threads

Quote Originally Posted by kitoy View Post
    I did, but interaction man ang gipangita sa mga tao, not read a similar issue way back 6 months ago. Daghan man sab twist and turns and life issue sa mga tao so it's impossible to create a one guide and hope they feel comfort/moral support by just reading it.

Mas comforting man gud sir if ang advise kay para sa imoha or addressed to you.
    People can still interact since they can leave and post reply to the old threads. The good thing about it is that existing response are there which the user can just read and try to understand the first responses that are posted.

The tendency of it will create redundant threads and then it's the same old story and the same result because the threads will be merge kay parehas2x raman. And then those useless threads are just useless why? Because they are nonsense and was made for the purpose of nothing.

.. this is the problem with people, they can't or choose not to understand any rule implemented.

.. i'll explain this for the last time and after this, i'm sorry, but heavy punishment will follow.

.. read this thread :: https://www.istorya.net/forums/love/5...g-gibuhat.html

.. the whole point of that is LETTING GO, right ??

.. and read this:: https://www.istorya.net/forums/love/4...nd-let-go.html

.. it's the same, right ?? TO LET GO.

.. why in the world would you guys want to create a thread only for your personal problem ?? Similar threads are already there, post it there.

.. this is not martial law i'm doing, I did not say that you can't post your love problems anymore, all i'm saying is NO MORE NEW THREADS ABOUT LOVE PROBLEMS. That's it. This is the only way to clean this section and avoid redundancy. If you can't follow this simple rule, then feel free to go to another forum board or any form of media to cry out your love problems. It's that's simple.

sakto man si kitoy, sakto pd si boss fingolfin...

apan, tuman na lang tas balaod kay tingalig maka create tag bag.o account nuon

Quote Originally Posted by brian joshua View Post
    sakto man si kitoy, sakto pd si boss fingolfin...

apan, tuman na lang tas balaod kay tingalig maka create tag bag.o account nuon
    Kataghap sad dah!

Bitaw sakto si Bro brian, tuman nalng ta sa balaod.

ada! ipaclose nalang ning relationship section para wa nakay ipang mute ug para d na mag labad imong ulo.

kinsa ba goy ganahan mo basa ug 100, 200, 300+ pages para lang makakita ug saktong advice, we don't have all the time to read all the replies man gud bah. like for example naay istoryan na ganahan mag pa advice, so ato sundon inyong giingon nga mag search for similar threads, then mao to kita cya ug thread na 300+ pages na.. so ni post siya sa iyang problem.. pero ang sunod nga reply sa laing istoryan about sa topic starter. nya medyo bali sa sitwasyon.. unsaon mana? bati dba?

mas nindot man jud ng mag himo ug new thread asking for an advice for the new problem. sakto man si kitoy "Mas comforting man gud sir if ang advise kay para sa imoha or addressed to you."

unsa man diay ni nga site? d na diay ni istorya.net? amang.net nata ani puhon!

ehem! sorry ha, mao man gud tong adlawa nga nangita ko ug lingaw, pero imong giputol! imbis nagpa wala ko sa stress gi samotan man nuon. tsk tsk tsk imbis pwede raman mo warning with 1 point infra. imute jd ug 1/2 day?

.. people just don't know how to respect anymore.

.. we have a SEARCH BUTTON. USE THAT
    Last edited by fingolfin; 10-19-2012 at 01:34 AM.

Sukad karon, di na gyud ko mo comment basta bahin og gugma. Mao ni naka ingon na mute ko og 1 week dah. lol

Blog Entries

^hahahaha! Maka tagam ning gugmang gi atay noh?

maayo siguro i close nalang diritso ang thread para wala na maka saw2

sakto jud... if kana nga thread is nonsense then i close nlang... i think mao mana ang trabaho sa MODS. close or lock then infraction sa TS if mao nah ang rason... then dri man gud sa istorya sa ako nga part... dli ko mo subay sa forum board, sa new post rako. then unsa to ako ganahan nga thread nga basahon ako na i open then comment or reply if ganahan ko mo reply...

kadaghan naman ko kita ug mga wala klaro jud nga thread then open wala nka lock.

11.    Advertisement

Page 5 of 12 FirstFirst ... 2345678 ... LastLast