Page 1 of 10 1234 ... LastLast

Default Japanese Language & Culture Istoryans

Share your experience and knowledge 'bout japanese language and cutures here...
    Ako duna sadko i share who seeks with their language grammatically.
    Some ideas gusto pdko minaw inyo experience...

Uhm... naka uyab kog Half hapon sauna.. that's the closest I ever got to Japanese things and people. haha

nya nag nindot ang relasyon? experienced relation with him....?
    would you prefer to do some good relations to a japanese...?
    anyway,half japanese man diay..try mo,pure japanese...hehehehe..
    any probs with their language.come back here,am sure daghan mag share ila knowledge, about it,,,,try their culture..any body there,,,mga bro

Blog Entries
    i'm working in a japanese company with japanese boss and japanese co-employees...
    they're fine, friendly but kind of perfectionist.. and when they trust you, salig jud na nimo tama's ginhawa.
    pero kung dli ka nila saligan, hangtod sa hangtod na jud nga dili ka saligan...
    that's base on my own experiences though...

murag mao gyudna brad.kay sa akong experience, kon trabaho,.,trabaho jud..kon success d judka magmahay,kana kon nindot imo performance..
    mao na ila culture.kon masuko sad,way lipod2,,,murag nagkasaba ug iro..hahahaha...
    but generally it is quite good..about sa culture nila,,also about sa language so far nindot kay lipay sila esp. khibawo ka nihongo..anyway,culture nila.wheeeeeeeeeew...drink first before it..
    hahaha...for onstance....absolutely, opposite with pinoy...

Quote Originally Posted by mikoi23 View Post
    nya nag nindot ang relasyon? experienced relation with him....?
    would you prefer to do some good relations to a japanese...?
    anyway,half japanese man diay..try mo,pure japanese...hehehehe..
    any probs with their language.come back here,am sure daghan mag share ila knowledge, about it,,,,try their culture..any body there,,,mga bro

aw.. kuan man.. iya papa pure japanese.. iya mama half japanese..half european.. nya he grew up in japan.. kuan daw.. japanese daw siya completely. okay man..
    buotan kaau to xa..pinaka buotan na tao sa world..but we had to break up kay ni adto man xag europe kay nagpatambal.. nagkasakit man to xa.. never heard frm him again.. huhuhuh

ok..nice sad imo experience..nya looking forward with japanese people...nindot sila nga mga tawo when it comes to trabaho,and discipline..puera sa uban nga duna experience nga maot....

Blog Entries
    pero ang dli lang nako ganahan nila no (pwera sa ubang japanese ka naka-adapt sa ato culture) the way they treat their maids sa balay...maids are maid jud. dli gud pwde matulog hangtod dili pa mauli and hapon.nya ig-abot sa balay kay sugaton jud... maglinya sa may pultahan nya dungan bow. not like most of us pinoys that maids are members of the family na...

Quote Originally Posted by r3roble View Post
    i'm working in a japanese company with japanese boss and japanese co-employees...
    they're fine, friendly but kind of perfectionist.. and when they trust you, salig jud na nimo tama's ginhawa.
    pero kung dli ka nila saligan, hangtod sa hangtod na jud nga dili ka saligan...
    that's base on my own experiences though...
    wer man sad na nga company bro,f pwed...naa ky mga haponisa diha?hehehe

kabaw mo mag nihonggo? asa mu kat-on?

11.    Advertisement

Page 1 of 10 1234 ... LastLast