Page 1 of 8 1234 ... LastLast

Default kinsa gikan broken family diha share your experiences

im from a broken family pud mau gusto sad ko mka baw unsa inyo experiences sa nahitabo sa inyo family nya unsa pud inyo plano sa inyo life pud since nahitabo to.....love to hear it from you guys...

ikaw ni rhin? hehehe.. ako gikan man ko Broken family. since gamay pa ko, kita nko sa kagubot sa amu pamilya.. even violence.. di jud ko kalimot..

pagbuwag nila kay we were like rats.. transferring from one place to another.. searching for help/assistance sa tanan kaila sa ako mama.. 3 ra mi nisugakod sa life ato.. but even naglisod mi, wala jud mu give up si mama na ipaskwela mi sa private skul.. bahalag lisod, ingon xa, dili niya isacrifice ang quality education..
    after grad sa elem sa ako bro, we moved here in cebu.. i was grade5.. nag bhauz ra mi.. kuha gamay room.. sa CIT mi nagskul..

pun-an pa kabugoy sa ako maguwang, naaksidente xa.. surgery.. didto jud nalugmok ako mama.. hospital fees, tambal, ugbpa, perteng mahala.. grabeng paningkamot ni mama..
    thanks kaayu sa mga nitabang, even tho dili gyud ingon ana kadako ang natabang if itotal, but still, thank you kaau. FYI: wala jud mi kadawat gamayng tabang ni erpats.
    i almost decided to stop my education, pero wala mususgot si mama.. she said, kayahun ni niya..
    kaluoy ni God, nalampasan jud to namu..

then, i decided to go back to manila to continue HS. ni pledge ako lolo/lola na sila magpa skwela nko.
    in a way, nka tabang sa ako mama para bayad utang sa mga nahulaman niya from that incident.
    unfortunately, nagka problema npod sila sa manila. my lola was comatose. and died in ICU.
    so si ermats napod nagpadayun sa ako skul, but i still stayed with my relatives.

years passed and hinay2x nka bangon ako mama. nagka business mi and from there, nka palit na xa ug house, mga sasakyan, and tanan niya gusto, kaya na niya makuha.

after grad, adto unta ko college, kaso wala ko mudayon coz nahan si mama na sa cebu na mi mag stay, kumpleto. then after a year, nibalik npod ko manila to continue, ok ra niya.
    mag cge mi storya ni erpats, he xplained to me unsay cause sa ila away ni ermats. ako gisabot.
    i said, may nalang nagbuwag mo. coz we wudnt be like this if kamu gihapon.

then balik napod cebu until i met my wife and kasal mi 7-7-7. naa na bby boy.
    karon that i have my own family, mas nasakitan ko coz i can't imagine unsa kalisud ang broken family. specially as a parent/father na biyaan nimu imu anak.
    so far, ok ra.. problems come and go.. trying to survive.. sa tanang kalisod.
    mao na even lisod ang pamuyo, hopefuli, di ma experience sa amu bby amu naagian.
    todo kayod.

hasta diay ka jim mau nani ron binukingay nah btaw wala lang ni come up lang sa ako huna2 para naa sad ko post diri btaw same2 ra ato kaagi jim as for me diri lang gud ko nag dugay sa cebu w/my grandparents pud....ako davao cebu pud ang routa sauna.....

Wink broken family

whew! ka heavy sa topic wui!

am also a product of a broken family..

believe au ko sa mga tao na like you both who, after a traumatic ordeal, still come out successful in life.. and i know that your bad childhood experiences are the ones which mold you into trying your best to become the best parents you can be..

wa lang nindot man if you let ur heart out panagsa ehhehehehhe...................

ako pud from a broken family..
    we had serious financial problems after father left us...swerte ko nakakuha kog mga scholarships og nakahuman og college..im under treatment of a psychiatrist bcoz of depression..hehehe..XD
    bag.o pa ko graduate..ngita nakog trabaho lisud kaayo..

bcoz of the incident, i prefer being single and happy ^__^

C.I.A.
    Blog Entries
    i used to have a broken family..
    all of us we're a product of scholarship grant may it be academic or working except our youngest one.
    we are poorest of all the poor in town.
    we had so many utangs... we went to skol na dili hapit maka kaon..
    but then we remained strong ug wala nag binuang sa among life coz mom is quiet a more than a mother to us, she shielded us like a father too when father left us. Nibalik ra na c papa kato nagsakit na cea.. and bisag buhat to nea.. we cant abadoned our father for a reason.. dili pwede og dili jd dapaat no matter wat.. licod man gd iyang sakit.. dili mi ganahan ma parehas cea sa uban...

we are also an illegitimate children but that never stop us to top and dream for dreams.
    now, nagsakit amo papa.. sakit jud cea na magbalik2..
    naa cea sa amo.. but mom treated him civilly pero naa times na mag away cla, tanan buy2 man gawas..

normal pa na sa normaL kana na away until we get the used of the feeling..

mao karon.. its traumatic to be in a relationship f some person knows ur family background..
    we had our skeleton that shielded for years and kept it..till now..
    i kept it as long as someone understand and accept it whole heartedly.

mao ra na ako llife. bow

caution; dont dig deeper, its empty.

im from a broken family also... i never did see my father... it was like a scene from a telenovela when my mom escaped from their house. My mom had enough of the hardships. It was raining hard, my mom was in the house rushing in packing with things. Her loyal yaya assisted by taking as many vitamins she can get. I was 6 months. When they heard my dad screaming from the gate, they quickly rush outside. My dad caught my mom and strangled her. There was killing intent since she was strangled with both hands. Good thing, my mom summoned all her strength and kick my dad in the balls. Then she hurriedly left. After the incident, my mom was in a real mess. No income and she can't return back to her original family since her family was also in deep problems. She thought of ending her life back then but she realized that she has two sons and what will happen to her sons when she's gone....

Fast forward, although we are not filthy rich, my mom managed to finance all our needs. from nursery to college, she carried us all the way. My dad never gave anything. We heard from reliable sources that he's in financial deep sh!t. Good for him. I'm hoping to see him in the future, paninglan gyud to ang buang, 2M minimum.

being a product of a broken family is very difficult, esp. sa emotion aspect..my father left us when our youngest was just 2 mos. old..for another woman,my mother's bestfriend then..pwerteng paningkamot sa kong mama with the help of my grandparents on my mother's side, she sent us to a reputable school till college, 4 of us..karon 4th yr college na amung youngest, the 3 of us graduated with bachelors degree, grabe ang kalisod naagian sakong mother, pero mao gyd iyang gipromise nga pahumanon mi nya skwela tanan..and my father is in total mess right now,,d man mau mingon nga mirisi/gaba pero ang tanan atong binuhat mubalik ra gyud nato...

sakto gud thx for sharing guys..tag-an pako bisan unsa kalisod naa man gud nindot na resulta...

11.    Advertisement

Page 1 of 8 1234 ... LastLast